IAA Nutzfahrzeuge 2012

Verdens største mobilitetsmesse understreger sin førende rolle i branchen

Fra 18. til 27. september 2012 blev IAA Nutzfahrzeuge afholdt for 64. gang i Hannover.
Over 260.000 gæster fra hele verden og godt 2.100 journalister fra 56 lande sikrede en stigning i besøgstallet på godt ni procent på verdens førende messe for mobilitet.

Bohnenkamp AG præsenterede for første gang sit mærke Windpower. Med mere end 70 forskellige profiler og størrelser byder mærket på et omfattende tilbud inden for lastvognsdæk. Inden for nær- og regionaltrafik samt byggepladser er Windpower blevet godt etableret i løbet af de seneste seks år. Og det er så det næste skridt også at komme ind på fjerntrafikområdet - en logisk rækkefølge. Før lanceringen på markedet, sandsynligvis til årsskiftet, vil disse dæk blive testet på forskellige langtursvogne, siger Wolfgang Lüttschwager, salgschef hos Bohnenkamp AG.
Den lille racerløbsbane med fjernstyrede racing trucks viste sig at være et kæmpetrækplaster. Her kunne de besøgende afprøve deres behændighed og samtidigt vinde flotte præmier, som f.eks. Windpower T-shirts.

Et andet centralt tema for Bohnenkamp AG er lastvognsdæk til landbruget. Med hjul fra Alliance og BKT præsenterede virksomheden løsninger på dette felt.
Vi vil gerne sige tak til de mange besøgende. Vi har været meget glade for jeres besøg.
Den næste IAA Nutzfahrzeuge afholdes fra 25.09. til 02.10.2014 for 65. gang i Hannover.

IAA Nutzfahrzeuge 2012 IAA Nutzfahrzeuge 2012