Nye profiler til anvendelse på byggepladser fra Windpower

Optimale dæk til lastvogne til anvendelse på byggepladser

Bohnenkamp AG, Osnabrück, præsenterer præcist til bauma 2013 den komplette produktfamilie af Windpower lastvognsdæk til anvendelse på byggepladser. Windpower har i de senere år i stigende grad slået sit navn fast som et økonomisk rentabelt og holdbart alternativ på markedet.

Denne udvikling videreføres nu med den nye dækgeneration i Windpower C52 serien, der består af WG C52 til ikke-drevne aksler og WD C52 til drivaksler. Det optimerede heksagonale slidbanemønster med gode selvrensende egenskaber er kendetegnet af det åbne mønster ved skuldrene. Dermed sikres også et optimalt vejgreb på bløde og smattede underlag. Gummiblandingen, der er modstandsdygtig over for skader, og „multi-layer“-karkassen beskytter især flankerne mod snitskader og mod at profilerne løsner sig.

Til anvendelse på vej og i terræn er serie C28 fra Windpower velegnet. Dækkene i C28 serien har et fremragende vejgreb på mange forskellige underlag. Den stabile skulder sikrer ensartet slitage, mens profilrillerne forhindrer, at småsten kan sætte sig fast i vulsten og endda bidrager til at kaste dem ud. Ribbeprofilen sikrer fremragende køre- og styrestabilitet.

Nye profiler til anvendelse på byggepladser fra Windpower