Vellykket premiere for Windpower ved Truck Grand Prix!

Fra den 8. til den 10. juli præsenterede Bohnenkamp AG, Osnabrück, for første gang Windpowers lastvognsdæk for et fagpublikum ved Truck Grand Prix på Nürburgring.

Arrangøren ADAC Mittelrhein kunne i sidste weekend registrere over 210.000 besøgende til Truck Grand Prix på  Nürburgring. Fantastisk vejr, overalt en herlig stemning, førsteklasses racerløb - i disse rammer blev Windpowers deltagelse i industrilageret en stor succes. Ud over den rene produktinformation med mange gode snakke var det især den daglige „Formel 1-like“-konkurrence i hjulskift, der gjorde indtryk på deltagere og publikum. Og i løbet af weekenden så man stadigt flere besøgende med T-shirts med den påtrykte tekst "Stærke typer kender man på profilen".

En opfattelse, der blev yderligere forstærket af væddeløbsteamet omkring den tredobbelte europamester i Truck Race Heinz Werner Lenz. Det sympatiske familie-væddeløbsteam fra Plaidt am Rhein brugte en Actros med Windpower logoet til forskellige aktiviteter. Det var også Heinz Werner Lenz – der kaldes „Nürburgrings konge“ og er umådeligt populær hos sine fans – og hans søn Sascha, der med en times autografskrivning på Windpower standen skabte endnu et højdepunkt.

Henrik Schmudde, marketingchef hos Bohnenkamp AG i Osnabrück, som har markedsført produkterne i over 5 år, sammenfattede den begivenhedsrige weekend på Nürburgring således: „Det har været et absolut vellykket arrangement. Det har været utrolig sjovt, og vi har tydeligt fornemmet, at mærket får stadig større betydning.  Det var vores mål at vække interesse for produkterne og dermed støtte vore partnere - dækforhandlere - i deres salgsarbejde.
Det lykkedes fuldt ud - og succesen vil blive fulgt op."

Windpower Team Windpower Team
Hjulskift a la Formel 1 Hjulskift a la Formel 1