Windpower med nyt engagement i Truck Racing

Udbygning af samarbejdet med Race Team Lenz.

Bohnenkamp AG, importør af Windpower lastvognsdæk, og Lenz Race Team med kørerne Heinz-Werner og Sascha Lenz er blevet enige om at udbygge af deres samarbejde i den aktuelle Truck Racing sæson yderligere. Samarbejdet omfatter forskellige reklamefremstød, kampagner og events i forbindelse med den aktuelle løbssæson. "Vi engagerer os i Truck Racing for at øge kendskabet til mærket Windpower. Truck Racing er her særdeles velegnet, da denne løbstype er meget populær ikke kun i Tyskland, men også i andre europæiske lande, hvor vi forhandler Windpower dæksortimentet," siger Henrik Schmudde, marketingchef hos  Bohnenkamp og Windpower, om virksomhedens engagement. Og han tilføjer: „Efter de første erfaringer sidste år har vi helt bevidst besluttet os for Lenz. På grund af den store popularitet og det professionelle arbejde passer Lenz godt til os og produktet Windpower“.

Det mest iøjnefaldende tegn på samarbejdet er ordet „Windpower“ på forruden af Lenz Race Teams truck. Desuden arrangerer Bohnenkamp AG en række produktpræsentationer og forskellige andre aktiviteter for kunder langs løbsruterne, og virksomheden deltager i udstillinger som f.eks. messen "Reifen" i Essen. Og naturligvis er der også tid til autografer med den tredobbelte europamester og "Ringens konge" Heinz-Werner Lenz  fra Plaidt am Rhein og hans søn Sascha Lenz, der også er tilknyttet Race-Teamet. Programhøjdepunkt bliver Truck Grand Prix fra den 13. til den 15. juli på Nürburgring.

nyt engagement