IAA Nutzfahrzeuge 2012
U bevindt zich hier: Home » Vrachtwagenbanden » Persberichten » IAA Nutzfahrzeuge 2012

IAA Nutzfahrzeuge 2012

's Werelds grootste mobiliteitsbeurs bevestigt haar toonaangevende rol binnen de branche.

Van 18 t/m 27 september 2012 vond de IAA Nutzfahrzeuge 2012 voor de 64e maal plaats in Hannover. Meer dan 260.000 bezoekers uit de hele wereld en ongeveer 2100 journalisten uit 56 landen zorgden voor een stijging van het aantal bezoekers aan 's werelds grootste beurs voor mobiliteit van circa 9 procent.

Voor de eerste keer toonde Bohnenkamp AG met succes haar merk Windpower. Met meer dan 70 verschillende profielen en maten biedt het merk een omvangrijk programma voor vrachtwagenbanden. In het stads- en streekvervoer, maar ook op bouwplaatsen hebben Windpower-banden de afgelopen zes jaar.

Een ware bezoekersmagneet bleek de kleine racebaan met op afstand bestuurbare racetrucks. Hier konden de bezoekers hun behendigheid bewijzen en prachtige prijzen winnen, bijv. Windpower T-shirts. Een ander centraal thema voor Bohnenkamp AG zijn de vrachtwagenbanden voor de landbouw. Met wielen van Alliance en BKT worden oplossingen met betrekking tot dit thema voorgesteld.

Wij willen alle bezoekers bedanken. Het heeft ons deugd gedaan dat u ons hebt bezocht. De volgende IAA Nutzfahrzeuge vindt van 25 september t/m 2 oktober 2014 voor de 65e maal plaats in Hannover.

IAA Nutzfahrzeuge 2012 IAA Nutzfahrzeuge 2012