U bevindt zich hier: Home » Vrachtwagenbanden » Persberichten » Truck Grand Prix 2012

Truck Grand Prix 2012

Circa 180.000 truckers en racefans bezoeken de Nürburgring ondanks het typische Eifelweer.

Van 13 t/m 15 juli 2012 kwamen zoals elk jaar rond deze tijd talloze fans van het truckracen naar de Nürburgring.

Een evenement waar het behoorlijk naar benzine ruikt, en bovendien een aantrekkelijk algemeen programma met sterren uit de muziek- en countrywereld. Met optredens van onder andere DJ Ötzi, Meg Pfeiffer en Tom Astor.

Na de succesvolle première vorig jaar, presenteerde Bohnenkamp AG haar banden opnieuw op een 150m² grote stand, waar de vrachtwagenbanden van het merk Windpower met echte raceflair in het middelpunt werden gezet. Alle geïnteresseerden, groot en klein, konden in een “bandenrace” bewijzen hoe getalenteerd en snel ze in de omgang met Windpower-banden zijn.

In dit kader werden bovendien 34 klanten van Bohnenkamp/Windpower ontvangen. Op het programma stond onder andere een bezoek aan het S.L. Truck Racing Germany Team, onder leiding van Heinz-Werner Lenz en zijn zoon Sascha. Het raceteam uit Plaidt wordt dit jaar door Windpower gesponsord.

Tot slot willen we onze klanten, de talrijke bezoekers en vrijwilligers hartelijk bedanken.

Follow Up